Informace o společnosti

Přímý kontakt

Objednávky, informace o výrobcích a jiné

Pokud máte jakékoliv dotazy nebo si chcete objednat zboží, neváhejte se na nás obrátit.

Kontakt v ČR:

Taťana Machová
Tel: +420 792 304 540
info@citroenair.cz

Kontaktujte prosím naše prodejní oddělení pro úpravu cen

Velkoobjemový nákup, výrobky na míru, udržitelný nákup.
quotes@citroenair.eu

Fakturace

Informace o fakturách, dobropisech, platbách, platebních podmínkách.
administration@citroenair.eu

Zákaznické centrum

K dispozici je vám také naše zákaznické centrum každý pracovní den od 8.30 do 17.00 hodin.

V České republice tel. +420 792 304 540 (info@citroenair.cz)
V Nizozemsku (hovoříme anglicky) tel. +31 318 592930 (info@citroenair.eu)

Generální ředitel

Nějaké připomínky? Nějaké problémy? Komentáře (dobré nebo špatné)? Kontaktujte přímo Brama de Geuse (bram.degeus@citroenair.eu), generálního ředitele společnosti CitroenAir.

Stížnosti/Reklamace

Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám poskytli co nejlepší služby. Může se ale stát, že nejste spokojeni s výrobkem nebo s našimi službami. V tom případě nám pošlete stížnost/reklamaci na info@citroenair.cz  nebo info@citroenair.eu Do 14 dnů od nás obdržíte písemné vyjádření.

Stížnost/reklamace je ústní nebo písemné vyjádření zákazníkova očekávání, které nebylo splněno a kde je žádoucí naše odezva. Pokud nejste jako klient spokojen s vyřizováním vaší stížnosti/reklamace, můžete ji postoupit společnosti Thuiswinkel za účelem zprostředkování (prostřednictvím www.thuiswinkel.org).

 

/assets/images/hero-customerservice1.jpg